Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

УПИС ПРВАКА
за школску 2021/22. годину
(ИЗБОР ШКОЛЕ)

Радним даном
од 18. јанура до 15. фебруара 2021.
08.00-14.00 час.

Захтев попуњава родитељ/старатељ у школи на школском обрасцу
Потребно:
- Лична карта родитеља
- ЈМБГ детета које се уписује

Друго полугодиште почиње у понедељак, 18. јануара 2021.године.
Настава се одвија у школи по комбинованом моделу, као што је било од 1. септембра.
Часови трају 30 минута. Ученици су подељени на групе А и Б.
Часови за ученике од 1. до 4. разреда који су у групи А почињу у 8.00 часова, а за ученике у групи Б у 11.00 часова.
Групе се мењају недељно.
Ученици од 5. до 8. разреда наставу почињу у 13.30 часова. Група А иде у школу понедељком, средом и петком, а група Б уторком и четвртком.
Групе се такође мењају недељно.

202021 raspored onlajn provera

ОШ „Вук Караџић“

Кикинда

 

Обавештење о организацији рада школе у периоду од 30.11.2020.до 18.12.2020.године

Поштовани родитељи и ученици,

Узимајући у обзир епидемиолошку ситуацију у нашој земљи и допис Министарства просвете, науке и технолошког развоја, обавештавамо вас да ће ОШ“Вук Караџић“ у циљу безбедности ученика и запослених, до краја првог полугодишта – 18. децембра, реализовати наставу на следећи начин:

За ученике од 1. до 4. разреда настава ће се одвијати непосредно у школи са две паралелне групе током дана. Часови трају 30 минута. За ученике који прате наставу на даљину, настава ће се реализовати путем Гугл учионице, Вибер групе. Писмене провере обављају се непосредно у школи по договору са учитељицом уз поштовање свих епидемиолошких мера.

За ученике од 5. до 8. разреда образовно-васпитни рад реализоваће се наставом на даљину путем Гугл учионице, према важећем распореду часова. Часови трају 30 минута.  Комуникација ће се одвијати и путем Вибер групе, Зум апликације. Писмене провере које не буду реализоване путем наставе на даљину ( распоред писмених провера можете погледати на сајту), реализоваће се у другом полугодишту. У току последње недеље наставе ученици ће добити предлоге закључних оцена, а они ученици који сматрају да има елемената за већу закључну оцену, у договору са наставником, могу да одговарају у школи, уз поштовање свих епидемиолошких мера.

Сатница наставе по утврђеном распореду часова

 

1-4.разред група А

1.

8,00 - 8,30

2.

8,35 – 9,05

3.

9,10 – 9,40

4.

9,45 – 10,15

 

10,15 – 10,55

 

1 – 4. разред група Б

1.

11,00 – 11,30

2.

11,35 – 12,05

3.

12,10 – 12,40

 

12,40 – 13,25

 

5 – 8. разред

1.

13,30 – 14,00

2.

14,05 – 14,35

3.

14,55 -  15,25

4.

15,30 – 16,00

5.

16,05 – 16,35

6.

16,40 – 17,10

Драги ученици, неопходно је да будете редовно присутни, да пратите обавештења, учите и анализирате наставне материјале постављене у Гугл учионици. Посебно је важно да редовно радите задатке које вам наставници постављају, како би се одржао континуитет стицања знања и учења. Будите вредни и свесни да школа и даље реализује наставни процес, прилагођавајући се новонасталој ситуацији.

Чувајте своје здравље, учите и на тај начин квалитетно искористите предстојећи период.

 

Колектив ОШ“Вук Караџић“

Наша школа је 9. новембра, у складу са актуелном епидемиолошком ситуацијом, обележила Дан школе у фискултурној сали.
 
Скромно и пригодно, уз жаљење што се 70-годишњица рада школе не слави уз велико весело окупљање, директор Оливера Лазић је у присуству запослених, градоначелника Николе Лукача и чланице Градског већа за образовање и културу, Милене Живков, доделила награде ђаку и спортисти генерације као и награде из Фонда Велинка Тешин ученицима који су показали изузетан допринос у области српског језика и књижевности.
 
Припремљена је онлајн приредба, односно кратак филм о животу и раду Вука Караџића, у ком су наши ученици показали своје таленте за глуму и рецитовање.
 
После вишедеценијског успешног рада испраћена је у пензију драга колегиница, изузетан педагог и наставник математике, Весна Киурски.
 
202021 dan skole
 

Давид Мохачи, ученик 3.1 је освојио награду на Смотри рецитатора Културног центра Кикинде, која је у току октобра 2020. реализована на даљину.
Честитамо Давиду!
 
Ментор: Десанка Ристић
 
202021 recitator
 

Кодекс понашања државних службеника (пдф)

Илија Козомара, ученик 3.1 наше школе је за трејлер о Милошу Обилићу освојио прву награду Библиотеке "Јован Поповић" у Кикинди. Похваљени и награђени књигама су такође ученици 3.1: Петра Ћирић, Сергеј Дацин, Нера Јухас и Вања Благојевић. Они су својим трејлерима промовисали љубав према читању и књигама. Честитамо!
 
Ментор: Десанка Ристи
 
202021 trejler

https://zavodki.org.rs/vodic-za-skole-2/

 

Информишите се о симптомима Ковида – 19

    Коронавирусна болест (COVID -19) је инфекција коју изазива РНК вирус (SARS-COV-2) а преноси се капљичним путем и блиским контактом са оболелом особом.

    Лакши облици болести могу личити на прехладу (повишена телесна температура, бол у ждрелу, кијавица, слабост, болови у мишићима). Тежи облици болести се манифестују упалом плућа са повишеном телесном температуром, кашљем и отежаним дисањем. У најтежим случајевима, може доћи до шока, акутног респираторног  синдрома и смртног исхода. Пријављене су инфекције код деце али знатно ређе него код одраслих Извештаји о деци оболелој од КОВИД19 указују да су оболела деца углавном имала благе симптоме.

Преиспитајте хигијенске навике и усвојите нове, као и здравије животне стилове

    Подстакните дете да сваки дан одржава хигијену – једноставне кораке да се спречи ширење болести:

        Перите руке често у трајању од  20 секунди (можете отпевати песму „Срећан ти рођендан“ два пута)

        Научите их да прекрију њихова уста марамицом када кијају и кашљу и одмах баце марамицу у смеће или нека то ураде у угао лакта.

        Не делите храну  и пиће.

        Уместо руковања и грљења, смислите неке оригиналније начине поздрава попут климања главом, намигивања или речима. Потребно је одржавати дистанцу од најмање 1,5м.

        Ношење маски на адекватан начин – да прекрију нос и уста. Ученици при доласку и малим одморима, свуда ван клупе, морају имати маску, а на часу док седе у клупи, препоручено је ношење али је могу и скинути. За сво школско особље маске су обавезне све време.

        Чешће проветравати просторије, на малом одмору и обавезно између две смене.

    Можемо усмерити децу на начине на које могу да допринесу да се инфекција не прошири што им даје већи доживљај контроле у односу на ширење болести и помаже да се смањи анксиозност.

  • · Можемо да кажемо деци да се овај вирус преноси између људи који су близу једни другима – када особа која је заражена кашље или кија.
  • · Такође, верује се да се може пренети када се додирну неке површине које је додирнула особа која је заражена, те је из тог разлога важно заштити себе и редовно прати руке.

    Важно је да се дете храни разноврсно и здраво, да има довољно сна и физичке активности; то ће им помоћи да изграде добар имуни систем.

Разговарајте са децом о новим правилима у школи

    Многе школе су већ предузеле мере у виду појачане хигијене простора и чешћег прања руку.

    Важно је да објаснимо деци разлоге ових мера како у школи тако и код куће.

    Неопходно је да постоји посебна просторија у школи где би била изолована деца која у школи испоље симптоме до доласка родитеља.

    Уколико се појаве симптоми у сколи ,дете се изолује у за то предвиђену просторију и позове родитељ, који дете преузима и одводи код лекара. Уколико се запослени разболи одлази са радног места и јавља се у Ковид амбуланту.

Важно је да постоји комуникација између родитеља и школе

    Уколико је неко дете болесно, важно је да остане код куће и да школа буде обавештена о томе. Потребно је пре сваког одласка у школу мерити температуру.

    Важно је да се укључи стручна служба школе уколико неко дете показује потешкоће повезане са анксиозношћу у вези са Ковидом-19.

    Важно је да школе и родитељи прате сва званична упутства о превентивним мерама. Када штитимо себе, доприносимо и општем добру.

На који начин да разговарамо?

Родитељи и наставници  најбоље познају њихову децу односно децу са којом раде. Нека дечија питања буду водич за то колико информација треба пружити. Ипак, не избегавајте да им дајете објашњења која здравствени стручњаци сматрају важним. Будите стрпљиви, деца и млади нису увек спремни да изразе своју забринутост . Када делите информације, важно је да се држите чињеница и трудите да не подигнете ниво стреса, већ да подсетите децу и да одрасли раде на решавању овог проблема и да дате деци конкретна упутства како они могу да се заштите.

Претрага

Часопис

Распоред звона

RasporedZvonaNizaSmenaModul

RasporedZvonaVisaSmenaModul

JSN Decor is designed by JoomlaShine.com